Hej anonym, hej hej.


"Anonym kommentar;
Vilket dagis?"

Egentligen godkänner jag inte anonyma kommentarer men den här är varken nedlåtande eller negativ på något sätt så den här godkänner jag. Och jag vill svara på den, och eftersom det är från en anonym får jag besvara här i ett inlägg. Skulle också vilja veta vem som skickat kommentaren, trots att den är anonym. Så om du är lite modig kanske du vill träda fram, eller?

Ja, för att besvara frågan..eftersom jag är född och har bott i Stockholm några år när jag var mindre har jag bara gått på dagis i Stockholm. Jag gick på Satellitens förskola på avdelningen Saturnus i Sundbyberg. Det var ett bra dagis som arrangerade teatrar bl.a. När vi är i Stockholm brukar vi åka förbi och kolla lite, det ser lika dant ut som förr. Hoppas mitt svar är okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0