Wednesday, miércoles, onsdag

Jag vet hur det funkar, för att bli en framgångsrik bloggare krävs två saker. Många updateringar och bilder. Det fungerar exakt så, det märks så himla snabbt! Igår publicerade jag 3 inlägg varav ett med bara bilder. Så klart lyfter statistiken en liten bit. Jag hade 28 unika besökare igår, det är lite lite mer än vad jag brukar ha. Inte alls mycket men ändå, det märks att jag var lite mer aktiv än vanligt. det är ganska roligt  faktiskt, att saker kan förändras så snabbt bara med några klickningar. För min del några tangenttryck. Ni får vädligt gärna komma med idéer om vad ni vill att jag ska blogga om, eller några andra idéer. När man börjar skriva mer än 1-2 inlägg/dag tar fantasin efter ett tag slut. Som nu, jag känner mig inte speciellt lockad att blogga. Allt blir otroligt trist.

Har nyss rensat ur garderober med min mamma. Trevligt faktiskt. Sådant som man alltid skjuter på att göra, man tar sig inte tid till sådant. Det är därför vi inte har något exakt inplanerat detta lov, för att göra saker vi aldrig tar oss tid att göra annars.

Ni vet vad ni ska göra, idéer tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0