Bonaqua, me likey.


Bonaqua emotion äpple med kostfiber

Förra vecka testade jag nya bonaquan, i emotion serien. Har ju redan testat den andra. Med smak av persika och med antioxidanter och sånt. Som ni vet älskar jag allt som har med bonaqua att göra. Oooh så gott! Äpple trodde jag skulle vara magiskt god, blev en aning besviken tyvärr. Visst, den är godare än de flesta kolsyrade vatten på flaska men levde inte upp till mina skyhöga förväntningar. Att det är tillsatt kostfiber spelar inte någon roll för mig. Kostfiber är för den som inte visste det sånt som finns i blandannat mörkt bröd osv. 0,5 liter innehåller 20% av ett dagligt dagsbehöv av kostfiber. Dricker du 5 sånna flaskor har du allting kirrat. Det är bara att sticka till närmsta affär och köpa på dig sisådär 35 flaskor så klarar du dig i en vecka. Grattis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0