En gång en vinnare, alltid en vinnare!

Kommer ni ihåg den där bild-grejen jag berättat om för flera veckor sedan? Reklam grejen och filmen. Anyway anyhow..vi hade redovisning idag. Min grupp, Karin Angelica Alex och jag hade produkten "Diamond Deluxe" Shampoot som förlänger ditt hår! Man behövde inte men vi spelade in våran reklam film, enda gruppen i klassen som visade upp den också faktiskt. Jag bad Angelica skicka den till mig så att ni också får se, ska jag vara ärlig tycker jag att våran var utklassande bäst. Så himla klockren! Det verkade de flesta också tycka eftersom det hela också var en tävling, vi vann överlägset och priset gick till oss. Pennor, suddar och godis. Tackar, tackar, tackar. Funderade på ett tack tal men insåg att det var för mycket. Återkommer när jag fått filmen!

Förutom det har vi även haft skolfoto, fotografen (samma varje år!) är irriterande och vill att man ska fyra av världens smile för kameran. Det vill så klart ingen, aja, återkommer om det också.

Har i princip inte haft några normala lektioner idag, våran lärare var tvungen att gå iväg från No:n och sedan blev några ivägskickade. Felix försökte ta över lektionen men det var inte så lyckat, bra försök iaf!

Eftersom jag får besök imorgon har jag en del att göra nu, vi hörs senare. Bjuder på bilder då också!

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg! Du verkar ha haft en bra dag idag?=)

2009-05-20 @ 21:17:17
URL: http://linnnwiklund.blogg.se/
Postat av: . S

Klart man röstar på ett shampoo som förlänger hår! ;D

2009-05-22 @ 22:33:42
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0