Gullunge!

Jag gillar verkligen att köpa barnkläder, de är så gulliga allihopa! Min älskade kusin Evelina är just nu i den heliga prinsessåldern och hon vägrar (VÄGRAR!) att ta på sig saker om de inte är rosa, glittriga eller på nått sätt utstrålar Barbie, prinsessor eller liknande. Det finns så himla mycket sött. Jag är numera favoriten (ta det inte fel, jag tävlar ju inte), Linus stod på första plats himla länge (han är yngre och "lekte" mer med henne) men nu är jag back on track. Vad är mysigare än en 5 åring vars högsta önskan är att få naglar målade, håret fixat eller att kolla på kläder? Att leka med Barbie står ju också högt upp på denna fem årings roligast att göra-lista.

Nu när jag fått en till liten tjejkusin kan jag väll inte göra annat än att genast kolla på söta bebiskläder i storlek 56? åh, ni måste hålla med om att nästan alla plagg i den storleken är väldigt söta. Imorgon ska jag och mamsi ut och köpa bebiskläder. Sweet. Min lilla kusin har också fått ett namn, preliminärt än så länge. Man vet aldrig, innan Evelina blev besämt var Ida på prov ett tag. Maja blir det eventuellt. Gullunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0