I´m alive

Hej på er, jag vet att jag tagit en liten paus från er. Nästan 3 dagar faktiskt, sorry! Har ju hunnit varit lite ledig i några dagar. Det är så härligt att det bara är lördag idag.

Jag hade fullt upp igår, vi håller på att bygga ut vårat hus en del. Det är alltså dags att måla, så det är vad jag och mamsen har gjort. Vi är långt ifrån klara men en bit på väg iaf. Ni skulle sett mig igår. Vi hade så sjukt varmt igår i solen, säkert 25 grader i skuggan faktiskt. Grrreat. Vädret idag är varmt men lite moln tyvärr. Trevligt ändå.

Har tänkt att jag ska plugga lite. Måste ju ladda en playlist på youtube med musikhistorisk musik. (tristess..) Typ gregoriansk munksång, beethoven och de där. Måste ju kunna sånt inför provet på tisdag. Nu vet ni att jag lever iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0