Ingen dum blondin här inte


Ingen dum blåögd blondin här inte. Nejnej. Bilden liknar inte mig riktigt eller hur? Med boken uppochner och fingret i munnen. Hihi. Nä, trots mitt väldigt blonda hår och blåa ögon är jag ingen dum blondin. No way. Nejnej. Aldrig någonsin.  Med MVG/VG+ på det mesta jag gör kan ingen komma och säga någonting om mig. Hihi.

Uttrycket dum blondin är idiotiskt. HAHA. Visst, det finns en hel del dumma blondiner men också en hel del dumma med andra hårfärger. Det sitter inte i håret, gott folk. Vår styrka däremot, den sitter i håret.

Blondes have more fun, hehe. Det har vi säkert.

Inga kommentarer. Hihi.

Kommentarer
Postat av: johanna

blondiner är smartare och har mer kul;)

2009-05-16 @ 20:47:50
URL: http://modofreak.blogg.se/
Postat av: Rosanna Challis

jag håller med dig :D det sitter inte i hårfärgen.

men det är alltid kul att dra ett blondinskämt eller säga '' är du blond eller? '' även fast man inte menar det :) hihi

2009-05-17 @ 15:51:24
URL: http://cchallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0