Inte en allt för bra start på söndagen.

God morgon på er, så här bara några timmar senare. Är långt ifrån utvilad. Vaknade 8.16 imorse!! Skandal, har ingen speciell anledning till det men jag kunde heller inte somna om. Eftersom jag redan är så trött så att jag inte kan tänka klart gissar jag att dagen inte blir den bästa. Himla tur att jag gjorde klart so-uppgiften igår då. Ibland är det bra att man inte skjuter upp saker till sista sekunden. Ska bli så skönt att inte behöva tok-stressa nästa vecka inför en massa inlämningar osv. Det blir spanska-plugg, novell-skrivande och läslogg idag. Och en hel del annat också, får se om jag slänger in en dagens senare. God morgon, igen. Ha en bra söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0