Inte min dag

Det är inte en bra dag idag, jag känner mig precis så där jag alltid blir när jag börjar bli sjuk. Som jag blir när jag behöver sakta ner och andas, sakta ner och ta det lugnt. Jag har inte tid att bli sjuk, men jag känner mig inte bra. Har ont i huvudet, ont i halsen, trött i kroppen och känner bara för att sova. Så har det varit hela dagen. Fryser dessutom.

Hade inställd no idag och vi fick nästan 2 timmar hål, så jobbigt att bara sitta och vänta på nästa lektion. Hade mycket hellre jobbat med svenskan då och sen slutat tidigare. På skolan finns ändå inget vettigt att göra. På slöjden skulle jag börja svarva min bild-design-grej. Jag har inte svarvat sen 6:an, är inte en speciellt skicklig svarvare alltså. Men ändå, jag gör det jag ska och Sören (min lärare) säger till mig att ta lite högre upp också. Jag hade inte gjort det innan eftersom han inte hade visat att jag skulle. Började göra lite högre upp och vad händer? Allt hackar till, jag rycker till av rädsla (trodde att mina fingrar skulle gå av) och skålen ramlar av. Den går i tre bitar och dagens lektion var den sista den här terminen. Roligt va? Nej, verkligen inte. Kommer alltså inte hinna klart med uppgiften som vi även har på bilden. Kan inte göra en affisch eller någonting. Verkligen inte bra.

Engelska provet gick hursomhellst bra, tror jag åtminstone. Har bara ett prov kvar den här terminen, det får vi väll hurra för? Hurra hurra hurra.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

aw tack så mycket! jag tänker faktiskt inte sluta bloggga den här gången, det har blivit roligare och jag får faktiskt kommentarer som gör att jag vill fortsätta. Ja, jag gillar också hiss & diss grejen :D

tack tack igen sötis! <33

2009-05-25 @ 17:04:43
URL: http://cchallis.blogg.se/
Postat av: Farmor

Samma här mycket dålig fruktansvärt ont i halsen.Kanske du har smittat mig (jag bara skojar). Fick vara hemma från jobbet idag och imorgon är jag ledig kanske bättre på torsdag. Mången tack för en underbar helg hos er.Det var så underbart och kul att få träffa er hoppas att det blir snart igen Farmor och Farfar

2009-05-26 @ 18:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0