JAG HAR FÅTT EN KUSIN!!!

Jag är så otroligt glad, kan inte hålla på det längre. JAG HAR FÅTT EN KUSIN! Min moster var ju gravid, fram till 12.47 idag. Precis på dagen då det var beräknat också. Åh, vad jag är glad. Har ju redan ganska många kusiner men jag kan inte ha för många. Kusiner är för mig viktigt, det är de närmaste efter syskon i min generation. Det blev en liten flicka. Åh, kan inte vänta på att få träffa henne. Jag lovar att hon är en liten gullunge!

Vädret är riktigt dåligt tyvärr. Halv regn hela dagen, men vad gör det? Jag har fått en kusin! :D

Musikhistoria provet var INTE som någon förväntat sig, tror faktiskt att det kommer gå ganska bra för mig. Svarade på alla och i delen där man skulle kunna kompositör, verk och epok var jag nog den som kunde bäst av alla. Hade ju laddat en playlist på youtube. Återkommer med resultatet senare.

Imorgon har jag kemiprov, hoppas det blir bra. Ska pluggeli plugga en massa ikväll. Innan Desperate Housewives så klart. Det får man inte missa. :)

Videobloggeriet är nog en keeper, de flesta gillade det. Särskilt några. Fick bra support från Yasmine och Farmor + Farfar Gunnar. Det är alltid roligt när nya saker uppskattas. Nu ska jag försöka få tag på min moster, är så nyfiken!

Kommentarer
Postat av: Cissi

sv: Ja, också luktar ju de så gott! ^^



Grattis till kusinen :)

2009-05-05 @ 20:12:45
URL: http://adreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0