Jajaja, säger väll grattis då.

Ja, jag vet att det är på tok för sent för att ens ha en dator igång och på tok för sent för bloggning. Men till mitt försvar har det varit ESC och jag har så klart kollat. Typiskt att Norge vann! Eller vad tycker ni?

Känner lite Kevin Borg syndrom av Alexander Rybak, fiasko för Sverige igen. Jaha, vad ska man säga. Jag trodde inte att vi skulle vinna, verkligen inte. Men top 15 hade jag åtminstone trott. FIASKO, big time. Vem ska vi skicka nästa år för att det ska gå vägen? Hmmm..jag har en idé :) Det är solklart, Sofhia du kan börja fila på låten redan nu! Ses vi i Stockholm 2011 eller? Klart vi gör.

Har åtminstone en god nyhet, min so-rapport är färdig!!!! Är så himla nöjd och glad och stolt. Wiie, jag fixade den. Den ska bara skrivas ut och lämnas in. Bra jobbat, allting går bara man vill.

För att inte låta som en gammal (fyller trots allt 15 snart) klagande tant ska jag åtminstone säga grattis Norge, det är ju ändå 17:e Maj nu. Syttonde maj ni vet, stor dag för Norge. De kommer helgonförklara stackars Alexander. Kan någon vara snäll och förklara storheten med honom för mig?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Åh, han var ju så fantastisk!

2009-05-17 @ 00:42:51
URL: http://rawi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0