Målaroutfit

Fredag, första maj och värmererkord. Det var galet varmt. Ni anar inte, sen dess har vädret bara blivit sämre och sämre. Men ändå, det är fortfarande fint väder. Men inte som i fredags, jag som är lite känslig för kyla hade bara på mig ett litet tunt linne och små korta shorts. Superlite kläder! Idag skulle jag frysa i de kläderna, målade lika mycket igår. Hade så himla fula kläder, haha. Kände mig som en clown.

Fick trevligt besök igår, lite målarhjälp av mammas kompis med familj. Tycker faktiskt att jag gjorde det riktigt bra, våran utbyggnad är två våningar och jag var uppe ända längst upp vid taknocken. Riktigt högt alltså. Det var bara jag och Tomas som var uppe på de höjderna. Tyvärr fotade nog ingen, synd eller hur?


Det här är bara för er mina läsare, gårdagens målar outfit.
gråa leggings, STOR adidas tröja (ni ser väll storleken!) och
röd grej på huvudet, jätte fult men bättre än att få grönmålarfärg i håret.
Det vore hemskt! Fotade mot fönstret när jag satt lite högt upp i byggställningen.  Inte allra högst upp dock, detta var endast typ 2 meter.

Den här bilden får ni alltså njuta av så gott ni kan, förlåt alla modegudar. Jag skäms! Hihih..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0