Måndag, tyvärr ovanligt trött.

Så, nu är man tillbaka till bloggandet. Eller tja, man och man är väll inte mycket att säga man om. Nu är jag tillbaka till bloggandet, btb. Back to blogging, back to business.

Visserligen är det måndag men jag är tröttare än vanligt, har sovit för lite hela helgen och inatt. Himla tur för mig att nästintill allt skolarbete är gjort. Har bara spanskaprovet imorgon, men jag har faktiskt en ny teori inför det. Brukar annars stressa upp mig eftersom vi aldrig får veta tillräckligt innan proven. En viss lärare är ju frånvarande rätt mycket..
Enligt min lärare ligger jag på mvg-nivå i spanskan (har fått mvg på allt jag gjort), vet inte om hon kommer sätta mvg den här terminen men gör hon det är mitt betyg nog rätt säkert. Lägger hon inte det som betyg är jag bombsäker på att jag får vg. Om jag nu skulle få vg på det här provet tror jag inte att hon sänker mitt betyg för bara en grej. Hänger ni med? Det viktigaste är iaf att jag gör mitt bästa. Om det leder till mvg eller vg får vi se.

När vi ändå pratar betyg kan jag stolt meddela att jag fick tillbaka mitt kemiprov som jag gjorde innan praon, det kommer ni ihåg va? Längst upp i högra hörnet hittar jag de tre bokstäverna som bekräftar att allt mitt slit lönat sig. MVG.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hej Felicia!

Underbart roligt att följa dina betygsbekymmer...Vet att du ändå är bäst på allt.

På torsdag kommer du att få träffa min lilla bebis(eller rättare sagt busunge). Ha det jättebra så länge och hälsa alla. Farbror Niklas

2009-05-18 @ 18:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0