Onsdag, snart helg!

Mitt glädjeinlägg nedan har lagt sig lite, är fortfarande på väldigt gott humör dock. På lunchrasten hade jag och Karin + Sofh himla roligt. Har ni nån gång blivit överkörda av ett flygplan någon gång? Hahaha, det har ni säkert. Jag har det, flygplanen flyger ju ovanför hela tiden. Aa, jag vet vi har dålig humor. (Karin, det här är tillägnat dig..mitt elaka hånskratt) Mohahaha!

Min moster har skickat bilder på sötiskusinen, hon ser precis ut som Evelina. Min andra kusin. Identiska, men det är väll klart. Samma recept och allt ju.

Kemiprovet är gjort och det känns jätte bra. Tillsammans med musiken har det varit två saker som legat på och tyngt mina axlar och nu när de är gjorda känns allt så bra. Tror att jag får VG på provet. Stefan har aldrig satt mvg på proven till oss någongång. Det är inte på sån nivå säger han. Så, ja. Det är bara att hoppas på det bästa då. Uppdaterar er på den fronten senare.

Har pluggat matte i 20 minuter, har prov imorgon. Tycker inte att jag behöver göra mer än så faktiskt. Matematik har jag alltid haft lätt för. Det är bara jag, siffrorna, formlerna och så kör vi. Förstår ni? Ingenting annat. Matematik är klart och tydligt, man behöver inte väga in sina egna åsikter. Fundera på böjningar eller liknande. Det är bara att tuta och köra. Bara det inte gäller problemlösning dvs, jag hatar problemlösnings-uppgifterna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojj, konstigt :o

2009-05-06 @ 20:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0