Söndagsrapporten

Som ni har märkt har jag varit en hel del frånvarande denna långhelg med klämdagar och allting. Men vi visste ju redan att jag skulle ta en liten paus, det var mer eller mindre planerat faktiskt. Min farmor, farfar gunnar och kusin Tindra har varit här på besök. De åkte rätt tidigt imorse för att slippa köerna i Stockholm. Det har varit trevligt iallafall, Tindra är så himla snäll och gullig.


Har engelskaprov imorgon så jag ska plugga lite, det är inte så svårt. Kommande vecka blir nog sista med vanliga lektioner. De två sista veckorna orkar vi verkligen inte göra någonting och 8b brukar få som vi vill. Gissar på att det blir en hel del av klassens speciallitet - Land&Stad. Med Karin + Sofh i mitt lag kan vi inte förlora. Vi är helt enkelt oslagbara!


Tyvärr blir detta ett hemskt tråkigt inläg, inga bilder eller något i den stilen. Ett videoinlägg kommer eventuellt imorgon, håll ut tills dess.


Kommentarer
Postat av: . S

ja det ska bli jättekul, vill han ta upp någon ska jag vara först upp med handen^

2009-05-24 @ 12:59:36
URL: http://sofiaalundgren.blogg.se/
Postat av: emmali

sv; jag förstår det;p Men jag hade inge batteri i kameran :/ Men jag tänkte knäppa kort, men somsagt det var slut på batteri! Men i andra datorn har jag en bild på en liknande frisyr som jag gjorde, kan visa den i bloggen om du vill? :)

2009-05-24 @ 16:45:17
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0