Still going strong, eller inte.

Jag stannade hemma idag också, imorse kunde jag knappt svälja eftersom det gjorde så otroligt ont. Stackars mig :(
Det börjar dock bli bättre, har inte tid att vara sjuk mer nu. 2 dagar är max. Imorgon blir det skola igen.

Vädret här är extremt dåligt. Himlen är alla molnen är mörkmörk gråa och de rör sig otroligt snabbt, det blåser en hel del också. Det är inte så kyligt (gissar på typ 12 grader?) men dåligt väder hursomhellst. Det känns nästan som i en film. Jag har barat legat under mitt duntäcke hela dagen. Mysigt och nödvändigt. Tycker synd om mina klassisar som springer Coopers (2400 m) på idrotten just nu, oouf! Inte så trevligt väder att springa i...

Ville bara meddela att jag fortfarande lever, försöker muntra upp mig genom diverse modebloggar och skvaller sidor. Håller dessutom på att ladda upp inför sommar - 09 med planer och allt som behövs. Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0