Stylista vs. Gossip Girl, dilemma big time.

Söndagkvällarna mellan 19.00-20.00 är som vanlig helig tid. Då sitter jag bänkad framför Gossip Girl, ett väldigt bra program. Och jag vet att jag inte är ensam om den tanken. Right?

Ikväll börjar ett nytt program klockan 19, Stylista på TV3. Det är lite som Project Runway, fast det handlar om stylister som tävlar. Det vill jag så klart se. Gossip girl vill jag inte missa för allt i världen, hur löser vi det problemet då? Lätt som en plätt för mig, problem för de flesta. Vi har som tur en digitalbox med hårddisk. Boxer navigator och hela det köret. Bra eller vad? Det löser alla problem. Spelar in Stylista och ser GG live. Väldigt praktiskt eftersom kanalerna tävlar om tittare och lägger oftast de bästa programmen på samma tid.

Lite dåligt tycker jag dock att det är, de båda programmen vänder sig till ungefär samma publik. Varför ge tittarna så svåra problem som att behöva välja? Det vinner ingen på.

Vad väljer ni ikväll?

Kommentarer
Postat av: Rosanna Challis

sv: aw, tack så mycket för kommentaren!

det uppskattas verkligen, blir uppmuntrad till att blogga mera :) tack!

puss <3

2009-05-17 @ 22:42:57
URL: http://cchallis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0