Tisdag 26/5

Det är inte så att jag har slutat tidigt i skolan, det är inte så att jag skolkar heller inte så att jag sitter i datasalen. Gårdagens humör har hållit i sig och jag är hemma från skolan idag. Har ont i huvudet, halsen känns svullen (ånej inte en förkylning till på gång!) och resten av kroppen är alltmänt seg och hängig. Jobbigt läge. Men det är bara att acceptera och jag är faktiskt bra på att ta hand om min kropp. Istället för att vara i skolan och kroppen inte får vila och allt blir värre tar jag hand om mig och verkligen stannar hemma. Skulle jag varit i skolan hade jag ändå inte kunnat få något vettigt gjort. Vi hörs kanske senare gott folk, eller imorgon om jag frisknat till. Krya på mig!

Kommentarer
Postat av: rosanna

sv: oj tack så mkt!

ja jag vet, det är dom dära ''vanliga'' affärerna som man går till och riskerar att komma i samma klänning som någon annan. Och det tycker jag är lite tråkigt :/ <3

2009-05-26 @ 20:28:57
URL: http://cchallis.blogg.se/
Postat av: emmali

sv; jag håller verkligen med dig! Om de gör det för våran skull så att vi ska få lite ledigt från allt i skolan tycker jag istället att vi kan få ta den lediga tiden hemma, då kan var och en också bestämma själva vad de vill göra, och på så sätt blir ju alla nöjda och glada!

2009-05-27 @ 11:28:15
URL: http://emmaliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0