No sunshine here, katolicismen here I come.

Det är lördag och jag kommer att göra klart en stor och viktig so-rapport idag. Jag har valt katolska kyrkan och det ska bli minst ett VG+ på den här uppgiften. Gör så himla mycket grundlig research så ni anar inte. Som tur är verkar inte många i min klass valt katolska kyrkan. Det påverkar så klart inte betygen men jag tycker att det känns bättre att skriva om en sak som inte så många valt. Malin får ju bedömma väldigt många svenska kyrkan arbeten och då kan det omedvetet blandas in lite jämförelser. Tror jag. Men somsagt. Idag ska den bli klar. Deadline är onsdag men det skadar ju inte att vara ute i god tid. Har ju dessutom spanska prov på tisdag.

Min farmor och farfar Gunnar kommer ju också på torsdag (om jag inte missuppfattat det hela?). Vill därför arbeta bort så mycket skolarbete som möjligt så att jag inte behöver ägna all tid när de är här uppe till sånt trist. Det var himla länge sedan vi träffades (Augusti - 08).

Eftersom jag nu sitter här och slösar tid måste jag genast sluta, ovan ser ni ju att jag klart och tydligt skrivit att jag ska blir klar med uppgiften idag. Ett mål som jag ska fixa, wish me luck! Dåligt väder är det också, kanske lika bra det. Är inte på så bra humör idag. Nej, tillbaka till katolicismen. Vi hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: haha tack så mycket! ja nu ska jag försöka att inte bara lägga av, utan fortsätta :)



haha jo jag kan förstå lite att du undviker att börja läsa, du blir sjuk :D

puss <3 !

2009-05-16 @ 11:37:04
URL: http://cchallis.blogg.se/
Postat av: NATHALIE

Sv; Åh, tack så mkt :)

2009-05-16 @ 15:50:40
URL: http://saranathalie.blogg.se/
Postat av: NATHALIE

Sv; Naw tack!(a)

2009-05-16 @ 15:53:02
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0