Jag har saknat bloggen

Tjoho, hallå...I'm back! Back in business. Hoho, jag vet att ni saknat mig kära läsare. Jag har saknat er också, eller åtminstone har jag saknat att skriva. Att blogga alltså. Jag har haft det jätte bra på min prao, är väldigt trött dock. Min moster har kört hårt med mig. E.Rosenqvist Måler AB är en himla bra praoplats, hihi. Måste dock erkänna att jag inte målat någonting alls. Gjorde det när jag kom hem dock, så lite målning har det ju blivit.

Har gjort lite bokföring, verifikat och sånt. Pappersarbete alltså. Klämde in lite ansiktsbehandling och (extremextremextremt) gott fika på Café Göteborg. Måste verkligen tipsa er om det stället! Är ni i Umeå någongång så ÅK DIT! Jag beordrar det. Det är trendigt, mysigt och fräscht. Det finns fika och underbar lättare lunch. Jag åt Kyckling toast med skivad kycklingfilé, krutröksost, mango chutney, spenat och färsk tomat. Dessutom lägger de upp maten enormt snyggt och tuggummi får man på toaletten. Hihi, för att man ska få en fräsch andedräkt alltså.

Visar lite bilder senare, men nu ve ni att jag lever. Bra va?

Kommentarer
Postat av: Lärare Lotta

Cafe Göteborgs glassbomber på sommaren är inte helt fel. :-) Kul att se att du gillar vår stad Umeå Felicia. Du kanske ska plugga vidare här efter gymnasiet?

2009-05-19 @ 09:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0