Växlande tisdag, dryga tisdag, sömniga tisdag.

Den här dagen har verkligen varit konstig, allt har växlat på noll sekunder.

Vi hade inställd no, jag + Karin och Sofh var uttråkade så vi köpte lite kakor för att fira Karins konfirmation (ett desperat försök att komma på något att fira), satt ute i solen några minuter. Solen försvann allt, vi gick in. Men grattis Karin. :)

Det blev ett riktigt tjejbråk mellan tjejer i åttan, tänker inte skriva namn eller mina utvecklade åsikter om detta. Tycker bara att vissa beter sig väldigt onödigt, de som jag vill ska veta vad jag tycker vet redan. Eller så kan ni fråga. Det blir bara en massa skitsnack annars. Vi andra tjejer som var inblandade på ett eller annat sätt, eller som sett vad som hänt blev kallade till ett möte. Vi stod alla på samma sida och har delade åsikter om vad som hänt, tur det!

Spanska provet gick bra, tror jag åtminstone. Blir nog VG+ eller tillochmed MVG, det beror på vilket humör kära lilla C är på. 

Vet ni hur underbart härligt det är att inte behöva plugga eller läsa läxor ikväll? Visst, jag slösade bort hela lördagen men det var verkligen värt det. Hade aldrig orkat sitta 3 timmar med so-arbetet nu. Stackare som sparat allting..jobbig kväll gott folk. Jag ska bara slappa och njuta, njuta av att jag är ledig torsdag-söndag. Min farmor, farfar Gunnar och lilla kusin Tindra kommer på torsdag. Tiden går snabbt hörni. Till 8b hälsar jag bara lycka till med rapporten, till resten säger jag bara njut av denna tisdag. Det ska jag göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0