vecka 20 på ingång

Nästa vecka har vi girlies i årskurs åtta på Ytterlännässkolan prao vecka, igen. Många har haft problems med var de ska praoa, det finns inte så många ställen här ju! Och de flesta företag är så små så de tar inte emot praktikanter. Förra gången var jag ju hos min mamma, på hennes salong. Anledningen känner ni väll redan till. Lite i brist på annat. Dessutom var ju min vän Sofh på Anybody, affären i samma lokal. Vi hade det trevligt tillsammans.

Denna gång tar jag mitt pick och pack för att åka upp till Umeå. Yesbox. Det blir dock inget fancy ställe som får ha med mig att göra. Tänker praoa med min älskade moster. Hon har ett företag i sin sambos måleri firma. Det står alltså skrivet att jag ska vara hos E.Rosenqivist Måleri AB men så är inte fallet. Det blir kontorsarbete och annat skoj för mig. Ni tror säkert att jag kommer ta det himla lugnt vecka 20. NI TROR FEL! Min moster kommer köra hårt med mig. Det är jag säker på.

Kommer alltså inte blogga så mycket nästa vecka. Bloggpaus it is. Måste ta pauser ibland. Men jag kommer tillbakaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0