This is it

Åh, jag är jätte sjuk men jag bara måste tipsa om en bra film. Och nej, det är inte nån skräcksis i Halloween-anda nejnej. Det är "This is it". Ni kan inte ha missat att den går nu. Michael Jacksons sista repetitioner och lite sånt. Alla bara måste se den, MJ-fans eller inte. Jag har sett den (Rosanna! Om du inte sett den SE DEN NU!!) och även om jag visste det innan också så måste MJ vara den största artisten någonsin. Sån känsla i kroppen för dansen, sån kontroll över rösten och så pass ödmjuk faktiskt. Han ville verkligen ha de här sista konserterna perfekta. Det finns verkligen bara en - the king of pop.

 

och ja, jag har sagt det förut. Hans musik är aldrig något jag lyssnat på men jiises! Hur är det möjligt att en man kan skapa så många hits och fantastiska låtar som faktiskt betyder något. Jag kan se det från ett annat perspektiv. Hans musik är liksom klassisk, one of a kind, perfekt skapad och bearbetad.

This is it-konserterna hade verkligen varit fantastiska. Så stor och perfekt. Det var så häftiga greenscreen effekter och en massa dans. Vad sägs om 1100 dansare till They don't care about us?

Det som känns är ju att man gått miste om den här grejen, This is it är verkligen en konsert som skulle varit värd att se. Konstigt är dock att intresset för filmen inte verkar vara så stor, när jag såg den var vi 6 pers i salongen. Come on..den är riktigt bra! Se den!

 


Jag tror inte att jag måste skriva en massa om vilken stor stjärna han var för det vet redan alla. Men somsagt, se filmen! Den går på bio i 2 veckor och ni missar något om ni inte tar er tid. Även om man inte är ett stort fan, jag tycker att den är en film man bör ha sett.


Kommentarer
Postat av: Rosanna

åååh jag vill se deen! :O :D

2009-11-03 @ 18:28:16
URL: http://rusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0