Schoolnight at saturday

Alltså, jag hade gärna skrivit att jag inte hunnit blogga för att jag gjort en massa kul. Något riktigt roligt som jag både hade kunnat blogga om och visat er bilder på. Men om sanningen ska fram har jag varit en riktig nörd hela dagen. Först har jag skrivit på ett fakta+diskussions häfte från Kemi:n. Fakta delen är klar och diskussionen delvis. Sedan har jag ägnat mig åt ett hemprov i elektrokemi som min klass ska vara färdig med på fredag. Kan tyckas konstigt att jag ägnar timmar av en lördag till det men så funkar jag. Gör inte saker i sista minuten och på eftermiddagarna och kvällarna på vardagarna är jag faktiskt alldeles för trött för sånt. Jag har inte riktigt tid. Det går hyffsat. Jag hoppas på MVG på både uppgifterna som handlar om Kemi eftersom jag vill behålla mitt betyg i ämnet. I åttan gav Stefan mig MVG och det behåller jag gärna, betygen är viktiga så här års för oss 94:or... Sen ska jag försöka höja i fysik och biologi också. Men det kommer senare. Och jag vet att jag har kapaciteten att göra det. Mitt mål är minst 300 poäng i Juni, om någon är intresserad. Det betyder 12 MVG och 4 VG. Yesbox.

Nu ska jag fortsätta med elektrolyser av saltsyra, oxidationer och galvaniseringar. Mmhm. Sen middag. Ha en trevlig lördagskväll och hoppas ni har det roligare än jag..

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Sv; Ja, litegranna kanske (: Ja, jag fastnade vid det på en gång, hihi

2009-11-15 @ 15:27:22
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0