Lyckodag

Som jag skrev i tidigare inlägg hade jag idag den snyggaste tröjan! Och halsbandet :) Kolla senare i detta inlägg.

 

Skolan har flytit på bra, har inte gjort så mycket. Men nu är jag rätt trött, tur att vi inte har så många läxor. Bara en, och den är halvt klar redan. Pretty nice. Jag är trött för att det är första dagen efter lovet och jag är trött för att jag är sjuk. Egenligen borde jag nog stanna hemma men man missar ju så mycket. Jag avskyr att komma efter! En lektion så är man redan efter resten, usch.

Förresten, kan meddela att jag fick tillbaka mitt spanskaprov idag. 34/37 + MVG på uppsattsskrivningen vilket betyder högsta betyg. Trots att jag får det på i princip alla mina prov blir jag lika glad varje gång. Härlig känsla!

 







Det är egentligen inte alls min stil att ha hoodies (munkjackor etc.) i skolan annat än på idrotten och verkligen inte sporttröjor men om mitt favoritlag vann sm-guld igår så måste jag ju fira! Lyckodag igår ju! AIK vann och Bajen åkte ur. Hehehey! Good stuff. Med Djurgården på kvalplats dessutom finns det ju inget bättre för en sann gnagare. Det tråkiga är dock att det inte blir derbyn nästa år. Jaja, det blir Premier League iaf :)

 

Nu ska jag äta middag, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0