Rent Bollsta vol 2.0

Idag stod städning på schemat igen! Karin och jag som är de nya "Rent hus"-tanterna (hmm..) var givetvis med på noterna (eller rättare sagt var det våran mentorgrupps tur). Dock var vi fler än förra gången, fast vi hade ändå bara två plockare och för lite handskar så jag och Karin roade oss med annat så länge.







Lite ofokuserat men äsch, vad gör det? Det finns nog en liten drama-queen inom mig..


Karin&Felicia!






Karin Hamberg x 3.


Drama-queen var det va?
(fast mina tänder ser knasiga ut!)

Så klart finns även rörliga bildbevis (filmer alltså) och dom håller på att laddas upp på youtube. Dock tar det mycket längre tid eftersom filerna är så stora, min systemkamera filmar i HD-upplösning och då blir filerna automatiskt väldigt stora. Jag återkommer med dom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0