Siblings

I perioder träffar jag min moster varje helg. Hon var här förra helgen och imorgonbitti åker vi upp till Umeå, nästa helg kommer hon ner igen. Trevligt va? Och att hon och mami pratar med varandra minst en gång varje dag är ingenting konstigt. Nej nej. Jag önskar verkligen att jag och min lillebror kommer vara så tighta i framtiden. Jag får en känsla av att systrar blir tightare men vad vet jag, känner ju bara till min mummy och moster och dom är väldigt nära. Förtillfället har jag en bra relation med min bror. Trots att han är kille och 4 år yngre, vi har typ samma humor och gör många saker tillsammans. Ibland är han min slav (nej då, inte fullt så allvarligt men jag kan få honom att göra saker åt mig!) och ibland är han en riktig pest.

Trots allt älskar jag min bror, min fina fina lillebror. Linus. Den flicka som får honom i framtiden kan känna sig lycklig. Han är söt, har humor, är godhjärtad och han spelar tennis 5 timmar i veckan = vältränad! Men ni får vänta lite! Han är ju bara 11. Fast han är tusen gånger mer mogen än andra elva åringar.


Love you lillebror!

Och förresten, imorgon blir det S-H-O-P-P-I-N-G! Me gusta mucho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0