Long time no see

Long time no see, har varit upptagen hela helgen. Har tillbringat helgen hos min moster i Umeå. Hon fyllde år i fredags och så klart firade vi. Fast min moster var upptagen nästan hela fredagen, tjejerna hade photoshoot hihi :) jätte fina bilder! Evelina är framtida artist ju, och hon posar jätte bra.

Tillbaka till dagen då, måndagar är relativt lugna. Endast 4 lektioner. Idrott, spanska, träslöjd och so. Vi hade basket på idrotten och det var helt okej. Mitt lag hade inte så bra sammarbete dock, det funkar liksom inte om man bara spelar med 3 spelare hela tiden! Det resulterade i att vi förlorade med en massa poäng och mitt lag gjorde bara ett mål. Och det var jag som gjorde det målet :) På slöjden fick jag bara såga. Jag förstår inte, det tar max en minut för S att såga och för mig tog det typ 20 minuter. Visst, jag är sjukt dålig på det men ändå. Jesper frågade ändå på slutet om de gick bra och jag sa så klart nej så hjälpte han mig och det tog verkligen bara 1 minut. Hjälp vad seg jag var! Men tack för hjälpen :)

Förresten! Ni kan väll inte missat att aik tog dubbelguld i helgen. Svenska mästare och Svenska cup-vinnare! Proffsigt! jaja, vad är det jag alltid sagt? Gnaget är bästbästbäst! I will allways be black at heart.

Nu ska jag äta middag, sen blir det en mysig soff-kväll. Får se vad jag ska se på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0