Felicias måndag

Jag är oftast inte den trötta typen. I skolan klagar jag inte ofta på att jag är trött eller vill sova, min kropp stänger av sånna signaler och efter ett tag av för lite sömn blir jag sjuk. Inte förkyld eller något sådant. Nej, jag får ont i kroppen, känner mig yr, orkar inte göra någonting. Så blir det efter flera nätter i rad med för lite sömn. Det är bra eftersom jag annars är så lik min pappa, att kroppen till slut säger ifrån är en sak jag är glad över. Pappa hade inte den egenskapen... Hursomhellst har jag världens bästa mamma och hon vet precis hur jag fungerar, minst lilla att jag börja gå in i en sån fas får hon mig att vila. Att inte fortsätta med allt. En eller två dagar hemma är det jag behöver för att "komma tillbaka". Men idag har jag varit jätte trött! Jag förstår inte. Utmattad och jag har varit riktigt iskall. Tur att jag gjort mycket skolarbete i helgen, hade aldrig pallat att göra sånt nu. Ligger i min säng under mitt varma duntäcke laptopen. Tack för det!

Skolkatalogen kom idag också, det var på tiden! Fast 9b ser lite mobbade ut. 7 frånvarande! Bl.a Karin, Sofhia och Felicia. Alltså jag! Japp, det är därför man ser att någon fattas. Vi är ju inte med!! Hehe, skolkatalogen blir inte densamma utan oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0