Jag gillar tävlingar



Något att jag kom på att tillägga om dagen och städningen. Eftersom vi inte hade tillräckligt material för att kunna städa (jag är en aning känslig) kom jag på en rolig lek för mina medstädande. 20 poäng för en snusdosa, 15 för cigaretter, 10 för läskförpackningar, 3 för godisförpackningar och 0.5 för random små-skräp. Alla blev som galna och började plocka som bara den. Totalt 4,5 proppfulla soppåsar på 30 minuter. Och då slutades det endast för att påsarna var slut! Haha, bra jobbat! Imorgon delar jag ut priset. :D

Och förresten, bilden har inget att göra med texten att göra. Det är allra finaste Sofhia Stridsman idag. Våran stjärna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0