Me and Sofh = fierce winners!

Idag hade vi idrottsdag i skolan. Badminton-turnering! Personligen tycker jag att det är kul och jag är faktiskt rätt bra på det. Killarna spelade för sig själv och tjejerna i andra grupper. Jag och Sofh spelade dubbel (samma som förra året med andra ord) och hon är verkligen den jag spelar som bäst med. Vi kompletterar varandra riktigt bra alltså. Förra året kom vi 3a och gissa vad som hände detta år? VI VANN! OH MY GOD! Vi förlorade inte en enda match och vi var faktiskt enda laget som inte gjorde det. Shit vad lyckliga vi var efteråt! Hoppade och tjoade jätte mycket. Så ska det vara. Sen fick vi spela mot killarnas ett och då gick det inte riktigt lika bra. 6-15 om jag inte mins helt fel. Men vi spelade väldigt dåligt mot dom, om vi hade spelat lika bra som i finalen hade det blivit andra siffror. Jaja, känner mig oerhört nöjd över att ha presterat så bra. Men det hade aldrig gått utan dig Sofh, det vet du!

Nu ska jag ägna mig åt skräcknovells skrivning. Åh fy vad jag hatar den här uppgiften! Jag kan inte skriva läskigt! AASGFHWWHOGKHKEPLE! AAAAAAAH!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0