ONE TWO THREE

Så är det söndag igen då, tiden går fort när man har roligt antar jag. Har alla helger fram till terminsstarten av VT09 inbokade, hur jag ska hinna med allting? It's all about planning och tyvärr kommer bloggandet lite i kläm. Det är ingenting jag är glad över men verkliga livet är faktiskt mycket viktigare. Jag har haft kvalitétstid med mina fina kusselussar Eve och Maja sen fredag kväll. Evelinas största idol är ingen mindre än Hannah Montana, alltså har jag tittat på Hannah Montana The Movie en gång. Hade vi haft mer tid hade hon nog gärna sett att vi sett den fler gånger. Hihi, hon är gullig!

Nu ska jag ägna mig åt någonting som också tar tid, läxor. Vi har i engelska läxa att skriva ett A4 om barns rättigheter, hmm.. Det är bara att sätta igång då!







Tre bilder som får mig att må bra! Hamnen i Båstad, jag vid hamnen och vackert vatten. Fotograferat av mig och mammi på andra bilden. Den dagen var så himla mysig! Längtar verkligen tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0