Sopgubbar nästa?

Tisdag och hela KSF var tillbaka i skolan, jag var hemma igår eftersom jag inte kände mig riktigt pigg. Dagen har flytit på himla bra faktiskt. Men tyvärr har någon bestämt att vi elever ska städa (what?) i Bollstabruk eftersom det är så mycket nerskräpning. Det var bara jag, Karin och Per som gjorde det idag fast vi egentligen skulle varit typ 10 pers (men de andra får städa på FREDAG! haha). Jag hade med mig min kamera så här kommer filmer och bilder från städningen!





Karin var en duktig städare!
Jag däremot, haha. Ni som känner mig vet också att jag inte är den man skulle kalla städerska. Rätt känslig på den fronten. ANDRAS SKRÄP ÄR INTE MITT PROBLEM!




MAMMA! Hjälp mig :(


EUWWW.

Så här duktiga var vi! En halv påse skräp som vi snällt visade upp för lärarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0