Vilken Choo? Jimmy Choo!

I juni publicerade jag det här inlägget där jag berättade för er att 14 november var en dag att lägntas till. H&M's nya designsammarbete med Jimmy Choo släpps alltså den dagen. Det börjar närma sig och självklart har jag knåpat ihop bilder från kollektionen, allt för er va? Take a look. Alla bilder från H&M.com

 




Jag har verkligen dissat gladiator-modellen på sandaler men dom i vänstra hörnet längst ner är ju bara toksnygga! Synd att det är fel säsong för sånna bara!




Snyggsnygga skinnleggins som faktiskt är av skinn, tillskillnad från många andra i samma modell



 


Läcker kuvertväska i nedre högra hörnet och dn cool i övre högra hörnet i Wang stil


Toksnygga Jimmy Choo by H&M smycken






Det finns en herrkollektion också, med skor och snygga baskläder. Jag tycker att det är stort med ett sånt sammarbete men tyvärr är det inte riktigt min stil men mycket är riktigt snyggt. Vad tycker ni bloggläsare? Kommer ni kasta er på dörrarna lördagen den 14 november klockan 10? Om ni vill ha något ur den här kollektionen får ni räkna med kö. Alla fashionistas kommer vara beredda på att gå på lik för en liten bit ur den här kollektionen. Trust me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0