Imorgon = dagen D

Aaaah, vilken stressig dag! Torsdagar är egentligen rätt simpla och eftersom vi slutar 14.35 blir man inte så överdrivet trött. Förutom för att det är i slutet av veckan då. Men idag gott folk. Åh, hjälp! Han inte gå på bild-lektionen och kom 15 minutre för sent till svenskan. OMG. Jag som aldrig missar en lektion och aldrig kommer försent! Ungefär så iaf, jag är ju mänsklig faktiskt. Men faktiskt har vårat projekt som vi arbetat med hela veckan tagit oväntat mycket tid. Imorgon är dagen med stor D. Hjälp! Nej nej det kommer gå så galet bra, jag lovar. Särskilt eftersom att Karin kommer vara en ny positiv människa imorgon.

Det blir en himla konstig dag imorgon förrsten. Först i skolan har vi något lärarna har kommit på som så fint heter "Surströmmingsdag". Surströmming är vårat landskaps egna rätt och vi ska lära oss om det. Så imorgonbitti klockan 08.00 ska halva min klass och jag baka tunnbröd. Det äts ju som bekant till fisken. Usch vad det kommer lukta! Eeeeuuuuuuww. Direkt efter skolan drar jag och vi som arbetat med det här projektet till Höga Kusten-hotellet och riggar och kör genrep och sedan smäller det. Efter ska vi äta god middag. Så det blir en heldag. Dessutom kommer min kamera att finnas med hela dagen så jag lovar lite bilder och sådant sedan.

Ska plugga lite så att jag kan mina papper någorlunda till imorgon. Vill ju inte skämma ut mig direkt! Här får ni lite oseriösa nytagna webbisar.


Kul för er va? Ingen är perfeeekt. Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin du var (:

har du förlängt håret? :)

2009-10-15 @ 20:40:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0