49 questions

Jag har lite tråkigt just nu, därför får ni en lång smått dryg lista. Enjoy fellas!

1. Nämn någon som fick dig att skratta igår? Karin, hon får mig alltid att skratta!
2. Vad gjorde du 8.00-9.00 imorse? Först hade jag klassråd sen no i datasalen
3. Vad gjorde du för 30 min sen? Samma som nu, njuter av de första timmarna av lovet! 
4. Vad hände dig 1993? Jag föddes 1994
5. Har du ett förhållande just nu? No
6. Tre ord varför du sist spydde; Oj, jag kommer inte ihåg när jag spydde sist. det var mååånga år sedan!
7. Vilken färg är din hårborste? Svart.
8. Vad köpte du sist? Har inte köpt något sedan i tisdags och då var det smaskigheter till Karins kak-kalas
9. Vad fick du senast i present? Senast? Tror kläder från min mami
10. Vilken färg är din dörr? Vit
11. Var förvarar du dina pengar? I plånkan, på mitt betalkort och på banken men som jag inte kan röra ännu
12. Hur var vädret igår? Greyish
13. Vem kramade du sist? Sofhia idag i skolan
14. Vad ser du fram emot? Hela det här lovet som jag bara ska NJUTA av!
15. Vad är 15? Min ålder. :)
16. Vilken politisk åsikt har du? Tyvärr för dåligt insatt för att uttala mig om det just nu
18. Är du random? No way, I'm me!
19. Vill du klippa dig? Topparna behöver fräschas upp lite
20. Är du över 25? Jag är 15
21. Pratar du mycket? Det beror på sammanhang. Jag är mer tänka innan prata, inte prata sen tänka
22. Kollar du på O.C.? Nej de har ju slutat sändas, fast jag gjorde det förut
23. Har ditt namn ett "X" i sig? Anne Carina Felicia Lövgren, nej inga x vad jag kan se.
24. Känner du någon som heter Steve? Steve..nej nån steve känner jag inte. Bara Stefan!
25. Hittar du på egna ord? Ibland
26. Är du kittlig? Nja, inte speciellt
27. Är du en typiskt svartsjuk person? Nejnej
29. Nämn en vän vars namn börjar på S? Sofhia Stridsman, dubbel S!
30. Vem ringde du sist? Mammi.
31. Vad stod det i ditt senaste inkomna sms? "Hej bästa Felicia :) jag saknar dig övermycket :( vad gör du på höstlovet? Själv ska jag till spanien :) puss&kram på dig min bästaste Felicia <33" Från min bästaste Amanda-söt!
32. Vad stod det i ditt senaste skickade sms? "Okej, puss." Till Mami
33. Biter du på naglarna? Nej, euw
34. Har du lockigt hår? Nej, spikrakt.
35. Vilken konsert ska du på härnäst? Jag är ingen konsert-människa, så ingen.
36. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? Sämsta personen? Hm..jag vet inte.
37. Hur många gånger har du svurit idag? Ingen gång. Jag svär inte!
38. Vilket ord säger du ofta? Typ, men, okej, mm. Fast inte efter varandra dock.
39. Har du sett filmen ‘Donnie Darko'? Vad är det för film?
40. Ska du jobba imorgon? Nej, jag jobbar inte.
42. Vem sa du "jag älskar dig" till sist? Mamma! <3
43. Vad borde du göra nu? Ingenting, idag är min slapp-dag
44. Har du något smeknamn? Mormor säger Fellan och lillebror Linus säger Bellaaa men annars är jag bara Felicia
45. Sover du mycket? Oftast lagomt
46. Vilken är den bästa film du sett inom loppet av 2 veckor? Don't know!
47. Tycker du om någon just nu? Några isånnafall, mina vänner och min familj
48. När diskade du senast? Beror på vad som menas med diska. Vi har diskmaskin i min familj
49. Har du gråtit idag? Nej, det var ett bra tag sedan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0