Östersundöstersundöstersund

Hej på er. Befinner mig just nu i Östersund. Det har jag väll berättat för er? Jo, det har jag nog. Min lillebror har tennisturnering här uppe och jag som är en såå snäll storasyrra är så klart med som fan-club. Eller ja, hade inte nåt bättre för mig och det skulle kännas så trist att vara hemma själv fredag-söndag. Hursomhellst orkade jag inte följa med på dagens första match. 10.00 skulle den börjat (men som vanligt förseningar som alltid på tennis) så istället för den matchen stannade jag på hotellrummet. Har sovit himla dåligt inatt. Dessutom är det sjukt kallt utomhus. Fram med vinterjackan allihopa! Förutom att ha duschat i en evighet har jag slö-kollat på tv. Inget värt att se den här tiden dock. Kul att min moster och minsta kusinen Maja är med också.

 

Frukosten imorse var okej. Inte den bästa men ändå helt okej. Men rummet är fint iaf. Mammy upgraderade oss till ett superior-rum.

 

Uppdaterar mer senare, nu ska jag försöka få på mig lite vettiga kläder. Har suttit i en vit fluffig morgonrock i en timme nu. Förresten, allt nagellack på EN nagel har gått bort. Det ser knäppt ut. Stackars mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0