Happy birthday karin!

Åh vilken kul dag! :D Det är 20 oktober idag och det betyder att världens bästa Karin Hamberg fyller år. Hela 15 år faktiskt! Jag är kanske den som tycker att hennes födelsedag är roligast av alla. Jag hade knepat ihop lite skojjigheter. Partyhattar och party-tutor med glitter. På första hålet köptes smarrypinnar, två stora paket glass, mycket exklusiva kakor och äppeljuice. Sen hade KSF kalas. Hihi, och det märke ALLA i våran skola. Jag lovar, ingen kan ha missat det! Vi tog den glass vi ville ha sen tjatade vi till oss plastmuggar och plastskedar och portionerade ut glass i stora lass till alla. Fast vi åt på riktiga tallrikar och hade riktiga bestick som jag övertalat hemkunskapen om att få låna. Vi hade hur mycket glass som hellst och med partyhattarna på gick vi och delade ut både hattar, tutor och glass till dom som ville ha. Så snälla tjejer! Synd bara att vissa inte kan förstå att man kan ha lite kul. För Karin fyller faktiskt bara år en gång om året! De flesta reagerade glatt iaf.

 

Sen på lunchen hade vi vårat årliga kak-kalas, vi hade det förra året också faktiskt. Riktigt mysigt! Men vi orkade inte alla smarrypinnar så dom delades också ut. Vi är verkligen så generösa, ingen har någonsin varit så snälla på den tiden jag gått på Ytterlännäs.

Det har varit riktig glädje hela dagen så alla lektioner har flytit på bra. Lovar att ni ska få se filmer från dagen senare. Men nu måste jag plugga, spanska prov imorgon. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0