Inspirationsdag.

Hej på er. Kan ni förstå att det i princip är vinter nu. Det var -5 grader imorse. SJUKT! Det är bara 1 oktober. Funderade på vinterjacka imorse men kände ändå att om jag börjar med den nu kommer jag inte vilja ha någon annan sen. Vinterjackan används ju ändå till mitten av april ju!

Vi skippade praon idag. Det var inspirationsdag för oss unga i kommunen. Så att inte alla ska flytta här ifrån. Haha. En kille (som förövrigt var så extremt lik pappas kusin Pontus Challis så jag trodde på riktigt innan han presenterade sig att det var honom) föreläste om hur man bäst ska söka jobb. Skumt.. vi 15 åringar har ju nog med svårigheter att veta vilket program vi ska gå i gymnasiet. 1,5 timmar snack var det iaf. Lite bättre än en till dag på klädextra. Vi slutade dessutom tidigare. Har varit hemma sen 13.40 och det var behövligt med en sån dag för trötta mig. KSF kommer sen också.

Prinsess-expressen är på ingång alldeles snart. Bloggar när jag har tid :) Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0