Krigar för guld

Ledsen kära läsare för usla uppdateringar. Typ ingen. På senaste tiden har min blogg bara handlat om min lillebrors tennis, aik-fotboll eller nåt konstigt trist random. I'm so so sorry! Men vet ni, jag har höstlov och min blogginspiration är nere på noll. Att min design varit tillfällig i flera månader gör heller inget bättre, men vet ni. jag ska ta tag i det där. ny design, ny kul läsning och förhoppningsvis ett sm-guld för AIK. Just nu spelar gnaget på råsunda mot örebro. Sista hemma matchen och fattar ni vilken stämning det är? Krig mot guld och för er som inte är intresserade av varken fotboll eller gnaget är det här en extremt trist blogg just nu. fram till söndag kommer det här vara en sån blogg. På söndag avgörs det och trots att jag egentligen inte är intresserad av sport men så här nära ett sm-guld blir mitt svart-gula hjärta lite extra peppat. alltså är fotboll väldigt viktigt för mig. om en vecka är jag tillbaka med mitt hjärta som klappar extra för handväskor och nya trender. AIK-hjärtat bäddas in i ett litet svart/gult moln tills nästa år.

Neeeej, örebro gjorde mål :(

Här hemma taggar vi ändå för matchen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0