Lasse körde hårt med 9b idag

Först och främst vill jag säga att det inte blev någon ksf idag. tyvärr, vi tänkte aldrig på att filma. sorry fans!

Har precis haft idrott och Lasse körde hårt med oss idag. konditionstest. Hjälp! Haha, fast så jobbigt som jag föreställt mig att det skulle vara var det inte. Men vi hade kul hela lektionen, speciellt på slutet. Det gör ju oerhört mycket att vi har en så pass bra lärare som vi har också. Jag lovar att alla som någon gång haft Lasse i idrott eller matte kan hålla med om att han är den bästa läraren. Enormt förstående och rättvis på ett bra sätt, att han inte är rädd för att säga ifrån är också bra. Dessutom skämtar vi mycket och det är alltid nära till skratt på Lasses lektioner. Ja, han är en bra lärare helt enkelt!

Fast min nagel gick av när jag bytte om till idrotten. :( Ledsen smiley. Huu. mina naglar är viktiga för mig. Tur att den inte blev jätte kort och att den faktiskt har en okej form som man kan fila till lite.

Hade även spanska prov idag. Jises! Det var så laddat innan. Och efter var alla helt tomma. Som om luften gått ur oss allihopa. Meddelar så klart senare om hur det gått. Det känns så där. Hade lite svårt på vissa saker dock. Men med det bakgrund min klass har haft i spanska är det ett under att vi klarar G. Hmm. Fantastiskt att vi alla är så pass bra som vi är ändå ju. Vilka talanger vi är! Underbarn hela klassen!

Nu ska jag sätta mig med so-provs plugg till fredag. Som jag fortfarande inte börjat plugga på. Har tänkt alldeles för mycket på spanskan men nu är det bara att råplugga. Samhällskunskap som jag faktiskt tycker är kul. Yes. Så är det. Lite politik och typ politisk histora. Me likey. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0