Måndag - Torsdag hela tiden!

Visst kan ni hålla med om att veckorna går sjukt snabbt? Ena stunden är det måndags-trisstess och nästa är det redan torsdag eftermiddag = nästan helg. Det känns både lite skrämmande och förträffligt på samma gång. Det är bra för om skolveckorna går snabbt kommer loven snabbare men det är inte lika bra för då går loven också jätte fort. Jaja, snart är det februari och jag står där och har bestämt vilket gymnasium det blir.

 

Skolan har varit ovanligt slapp för torsdag. Vi har sett på hela 4 filmer. Två om första världskriget, en spansk och "Låt den rätte komma in". Den sistnämnda en mycket prisbelönt svensk typ skräckfilm.2008 års bästa film enligt proffsen.  Enligt mig väldigt dålig. Konstig handlig. (12 årig mobbad kille blir kär i 12 årig vampyrtjej). Äckliga scener. Hemsk mobbing. Och lite gamlingar på det. Wow! Där har ni 2008 års bästa film!

Nu ska jag sätta mig med lite so-arbete. "De politiska ideologierna". Edmund Burke, har ni hört talas om honom?

KSF kommer sen


Kommentarer
Postat av: yasmine

haha jag fattar inte Farmville så jag slänger nog spaden i leran och ger upp :P Du behöver inte vara orolig :) puss

2009-10-22 @ 16:46:33
URL: http://yasminej.blogg.se/
Postat av: Cissi

så otroligt korkat, vi har just jobbat med ideologier nu. alla a-kurser är i stort sett repetitioner från nian

2009-10-22 @ 17:32:32
URL: http://adreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0