NioBe är inga problem

Hej alla läsare. Ny skolvecka och nya planer. Faktiskt hade jag förväntat mig två fullspäckade veckor fram till lovet men det ser ut som att det inte blir så jobbigt. Denna vecka har jag endast en läxa, svenska läsläx plus läslogg (gjort) och nästa vecka har jag so-prov (ismer och lite politik) och spanska prov. So:n kan jag i princip allt om och spanskan kan jag delvis. Skulle haft kemi-prov men eftersom min skola har regeln max 2 prov i veckan sa Stefan att vi tar det någon gång i framtiden. Han är inte så noga med tid på prov, så länge vi visar att vi kan det mesta är det lugnt. Piece a cake!

Dock har jag lite andra grejer som ska ordnas. På fredag händer grejer minsann. Och jag lovar att ni får veta mer om det snart. Imorgon ska jag sitta nästan hela dagen och jobba på det. Jobba jobba jobba!

Ska ta en dusch nu och sedan klippa KSF filmen. Håll utkik här under kvällen folks! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0