Sleept tight

Det här är sista inlägget för dagen. Tänkte bara tacka för fina kommentarer från er läsare som droppat in under kvällen. Sådant uppskattas alltid. Så farfar Gunnar, tack för lyckönskningarna om surströmmingen imorgon. Fast chansen att jag ska våga smaka är väll obefintlig?

Och angående en annan kommentar jag fått. Nej, jag har inte förlängt håret. Förvånande att ni trodde det faktiskt! Vet inte vem som undrade men mitt hår är ett hundra procent naturligt. Det har helt enkelt vuxit rätt mycket och börjar blir rätt långt. Får höra det rätt ofta, mest från Karin och mami men ändå. Älskar att mitt hår blivit bra längd. Kérastase made this! Helt ärligt är bra hårvård viktigt. Så mitt hår ser ut som det gör av tre anledningar; 1) Min mamma är frisör 2) Top klass på samtliga produkter som kommer nära mitt hår, bara det absolut bästa i mitt hår! 3) bra genetiskt arv helt enkelt. Det gör också en del. Mitt hår och min hud kommer från pappa, på gott och ont. Folk som säger att jag är lik min mamma vet inte så mycket, kolla på min lillebror! Där kan ni se ett barn som är likt sin mamma. Kolla på mig så kan ni se en flicka som ärvt en massa av sin far.

Godnatt till imorgon bloggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0