21/9

Hola, hola mis lectores. Haha, det där var nog inte alls rätt. Jag kommer verkligen inte få mvg till jul. Nej nej, kära Claudiamos har ju gett alla falska förhoppningar och falska betyg som inte alls är trovärdiga. Hur är det möjligt att få mvg i spanska när vi knappt haft lektioner och proven varit på samma nivå som för 12 åringar? Nej, nu ska jag inte dryga ut det här inlägget med spanska.

Måndag är rätt slappa skoldagar. 4 lektioner varav 2 icke teoretiska. Idrott och slöjd. Hjälp vad sega jag och Karin var på gympan idag! Det är rätt tufft att köra igång friidrott utomhus på måndag morgon. Men vi arbetade riktigt duktigt och fick en massa gjort. Fast resultaten ska vi inte snacka om... Men Karin sprang bra (100 m) och en daim ska hon få också. Dagens KSF får ni som vanligt senare!

 

Känner att den här veckan kommer gå himla snabbt. På fredag har vi orienteringsdag (skojjar ni med mig eller? sjukt drygt!) och till helgen händer skojjiga saker. Följande två veckor efter det befinner vi, KSF, oss på Klädextra! Yes, chefen ringde mig idag på lektionen och sa att det var okej att Sofh hängde med oss. Grrymt bra, hurra!

Nu ska jag plugga ing-form och preposotioner. Första engelska provet för säsongen, terminen och klassen imorgon. Malin W kör på. Nej, skämt och sido gillar jag engelska. Det är båda viktigt och lätt att lära. Perrrfect!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0