Bara grått

Hejhej, lördag igen! Kan ni förstå att veckorna går så fort? Jag kan knappt förstå det. Snart är höstlov också. Nästan åtminstone. Jag vaknade upp vid 9 men trodde att klockan var minst 11.30. Så fel man kan ta! Då var det fint väder och solsken men nu har allt övergått till bara grått. Trist, trist. Sånt här höstväder hade jag inte tänkt mig ju. Det blev ingen dagens outfit igår, ledsen läsare men jag glömde helt enkelt bort det. Bättre lycka nästa gång eller vad kan man säga?

Kan ju också uppdatera er om den där tv-pucksmatchen också. Ångermanland förlorade med 3-1 mot Götet. Stackare.. Och tydligen fick inte Jesper spela speciellt mycket alls, av det lilla jag såg fattade jag ingenting. Hallå? Vad hände med efternamn och nummer på ryggen? Ta tillbaka det är ni snälla! I alla sporter, även fotboll och sånt. Jag fattar ju ingenting! Det kanske inte är meningen att jag ska göra det heller. Man måste vara en riktigt inbiten sportfantast för att förstå.

Trevlig lördag gott folk. Alla verkar ha klarat sig igår, elfte september. 11/9. Eller nine eleven som man säger. 911 nödlarmsnumret. Läskigt att det redan gått åtta år sedan.

Kommentarer
Postat av: NATHALIE

Sv; Ja, jag tror det är hon, jag kan inte se klippet men hon va med iaf ;p

2009-09-12 @ 17:39:05
URL: http://saranathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0