Barr i barret = not cool

Halva veckan gått, inte länge kvar till helg alltså. Längtar! Rätt jobbig skoldag idag. Värst var orienteringen sista timmen på idrotten. Jag gillar verkligen inte skogen! Fyfyfy! Fattar inte det roliga med att irra omkring i skogen bland kottar och tallar och mossor. Men vi fick alla kontroller efter allt och hoppas att Lasse blev stolt. När jag kom hem för ett tag sedan märkte jag att det var barr i mitt hår. Usch! kolla dagens video senare så får ni se chockerande material med bl.a mig i skogen! (Jag vet, ni är chockade!)

Det jag bloggade om tidigare idag ska ni så klart få veta. Min mamma har bytt mobilabonnemang till mig så nu har jag fri mobilsurf. Med andra ord kommer jag kunna blogga i stort sett när som hellst. Bra för er, och mig! Win win situation. Gratis sms och super billigt att ringa, bra abonnemang det där. Tele2. Har aldrig haft det förut. Bara Telia Halebop och sedan Telia igen. Mitt senaste var verkligen att rekomendera. Telia Max 25. Gratis sms, gratis samtal till telia och halebop och typ 69öre/minut till resten och det kostade 69 kr/månad. Rekomenderas starkt!!

Har ni förresten märkt vad lite jag skriver nuförtiden. Det är perfekt med dagens KSF. Ni får se allt som händer (nästan). Men hittills har jag inte fått veta om ni gillar det eller inte. Skriv en kommentar, brukar ni kolla eller är det bara onödig plats? Tell me everything bloggisar!
Nu ska jag äta middag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0