Dagens att göra-planer

Hej allihopa, klockan är nu exakt 12.10 och det är söndag. Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag.

Istället för att slöa och slappa denna söndag ska jag istället se till att få lite saker gjorda. Det blev ju en slapp-dag igår! Här är dagens att göra!

Tömma kameran [ ]
Ladda upp dagens KSF i bloggen [ ]
Göra bort det mesta av kommande veckas skolarbeten [ ]
Svenska läsläxa + läslogg (torsdag)
Plugga inför engelskaprov (tisdag)
Plugga spanska glosor (onsdag)
Arbeta lite med "Quien soy?" från spanskan (missade förra lektionen pga tidningsintervju)
Blogga [ ]
Städa (mitt rum) [ ]
Fixa mina naglar [ ]

Yes, det var det. Jag tycker faktiskt att det kan vara rätt skönt att få bort läxor på helgen. Visst, man ska vila och ta det lugnt på helgen men helt ärligt vilar jag hellre mig från skolarbeten när jag på vardagarna kommer hem från skolan. När man kommer hem vid 16 är inte jag så peppad att dra igång en massa plugg efter en dag i skolan på 8 timmar. Skulle aldrig kunna sitta till typ klockan 23 med läxor heller. Efter 20.00 gör jag aldrig läxor!

Någon som läst "Pojken i soffan"'?, den verkar rätt konstig. Får inget riktigt grepp om den...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0