Sat-ur-day

Lördag förmiddag spenderar jag helst hemma i myskläder och inte med en massa stress. Förtillfället befinner jag mig i soffan med min laptop i knät. Det är sånt väder idag. Grått. Trots att jag slutade 12.10 igår har jag haft fullt upp sen dess. 12.15 tog jag och KS (Karin och Sofhia) bussen till Kramfors. Mamsen hämtade upp oss och var snäll och skjutsade oss till Lunde. Klädextra är våran praktikplats v.40-41. Hahaha! Åtminstone för mig och Karin, förhoppningsvis för Sofh också. Det var segt och luktade gammal second hand. Får se vad vi kan göra med det stället, har vissa idéer om hur Klädextra kan få en shape-up. Frågan är väll bara om butiksinnehavarna är med på mina planer. Haha!

Min älskade mormor fyller år idag också, 57 år om jag inte minns fel. Bästaste mormor. Ska börja göra i ordning mig och välja kläder för kalas hos henne. Gissar på att vi stannar där hela dagen.

Igår efter Lunde-trippen drog jag, mamma och mormor till IKEA och var där HUR LÄNGE SOM HELLST! Förstår aldrig hur det kan ta sån tid. Men mormor bad faktiskt om våran hjälp då hon ville ha lite nya grejer. Så vad gör man inte? Kom hem någon gång vid 23-tiden efter drygt 1 och en halv timmes monterande hos granny.

 

Dagens KSF är lite försenat på grund av tidsbrist. Men innan måndag lovar jag att ni får fredagens film. Massa folk verkar ha känt igen mig i gårdagens tidning. Blev rätt citerade och trots att jag inte gillade journalisten blev artikeln bra. Inte för mycket vinklat. Men bilden! Hahaha, skrattar bara jag ser den! Visar er senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0