Felicia in the woods? Va?

Det var orienteringsdag i skolan idag. För alla nior. I skogen. Yes. Ni läste helt rätt. I skogen! Och gissa vilket väder det varit idag? Det spöregnade när jag vaknade och  sen dess har det duggat lite men varit sjukt kallt (2 grader imorse) och skogen var blöt, geggig och hemsk. Det finns ingenting positivt med den där bollsta skogen. Hjälp! Hade iaf alla rätt på orienteringen, bra! Jag var verkligen enormt gnällig idag. "Huuhuuuuu maaaammaa" och "jag hatar verkligen skogen" och "uuuuschhh uuuuuu fyyyyyyyyyy" var i princip det enda som kom från min lille mun idag. Mucho mucho tragiskt faktiskt. Efter 2 minuter var mina fötter genom blöta och iskalla. Perfekt! Gissa vem som kommer blir förkyld igen (igen igen igen igen)?? Efter kontroll 6 orkade jag inte ens hänga med på kartan, kunde bara tänkta på att få komma hem och duscha varmt och sova. Att vi dessutom fick gå tillbaka jätte långt och sedan mot en kontroll igen gjorde inte direkt saken bättre. :(

Tyvärr är jag fortfarande genom frusen och trots att jag har ganska mycket som borde göras tänker jag inte sysselsätta mig med annat än med min laptop (den är varm) i sängen.

Saknar min moster också. Ser fram emot nästa helg. Eller ja, imorgon också. Vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0